fredag 23. desember 2016

Ønsker alle en riktig god jul

Jeg vil ønske alle bloggens lesere en velsignet jul.  

Takk for at du har vært med meg i oppstarten av bloggen.  Antall lesere har overveldet meg. 14.000 lesere de første 45 dagene.  Det er langt over det jeg hadde forventet.  

Så tilbake til julen: Jeg synes det er fint at vi i en høytid hvor vi skal feire himmelens gave til oss mennesker (Frelsen i Jesus Kristus) også velsigner hverandre med gaver, fellesskap og mat.  Må du ha en riktig god jul.  

Jeg håper du følger med på bloggen min videre.  Husk at du kan legge inn din epost adresse og få beskjed hver gang det kommer nye artikler.  Se spalten til høyre her på bloggen.  Epostadressen vil ikke bli brukt til noe annet enn varsling av nye artikler. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar